nieuwsoverzicht

Prijsuitreiking Facebook-campagne Fine Fleur grondtomaten - 29/9/2016

De REO Veiling introduceerde begin 2014 haar huismerk Fine Fleur. Het kwaliteitslabel staat voor een authentiek product dat op een artisanale manier wordt geteeld met een sterke betrokkenheid van de producent. Deze grote verbondenheid tussen product en producent inspireerde Henk Cortvriendt uit Koolskamp tot een promotiecampagne op Facebook die hij samen met de REO Veiling organiseerde. REO producent Henk Cortvriendt teelt Fine Fleur grondtomaten onder 3.000 m≤ serreglas. Grondtomaat behoort sinds 23 juni 2014 tot de Fine Fleur familie die vandaag in totaal acht producten telt, maar ongetwijfeld nog uitbreidt.

De Facebook-campagne ter promotie van Fine Fleur grondtomaten had tijdens de voorbije zomer plaats en omhelsde onder meer een wedstrijd waarbij je de Facebook-pagina van Henk Cortvriendt over Fine Fleur grondtomaten diende te Ďliken’. De wedstrijdopdracht werd door bijna 20.000 Facebook-gebruikers Ďaangeklikt’. Uit de reacties werden vijf winnaars geloot. De laureaten zijn: - Alois van Roosbroeck uit Itegem (Antwerpen) - Michel Desmet uit Hooglede - Fruitoase in Zonnebeke - Liesbeth Lelieur uit Poperinge - NoŽl Sohier eveneens uit Poperinge

Drie laureaten waren aanwezig op de prijsuitreiking. Na een bedrijfsbezoek aan de REO Veiling en het tuinbouwbedrijf van REO producent Henk Cortvriendt ging iedere winnaar naar huis met een mooie groentemand, rijkelijk en uitsluitend gevuld met gezonde Fine Fleur producten. Smakelijk!

Alle informatie over Fine Fleur op www.finefleur.be of bij de commerciŽle afdeling van de REO Veiling, +32(0)51 23 12 11.