Flandria-telers op uw radio
VLAM en LAVA voeren met ondersteuning van de REO Veiling in gans Vlaanderen promotie voor groenten en fruit. Een herkenbare radiocampagne maakt terug deel uit van de promotieactie die dit najaar plaats heeft. Van 19 september tot 5 oktober zullen enkele collega Flandria-telers te horen zijn op jullie vertrouwde radiozender.
Met de radiospotjes willen VLAM en LAVA de gewaardeerde eigenschappen van de Flandria-producten onder de aandacht brengen om zo de consument te overtuigen tot aankoop. Deze keer worden drie belangrijke producten van de REO Veiling in de kijker gezet: tomaat, prei en witloof. Deze producten vertegenwoordigen respectievelijk de eerste, tweede en vierde plaats in de rangschikking van de belangrijkste producten van de REO Veiling volgens aanvoer- en omzetcijfers in 2018. In de radiospots wordt steeds de vaste reclameboodschap ‘Flandria, met hart en ziel voor onze stiel. En dat proef je’ meegegeven aan de consument. Met deze reclameboodschap wordt de consument bewust gemaakt dat Flandria staat voor smaakvolle groenten en fruit, met passie en lokaal geteeld op familiale bedrijven.