Knack Volley promoot Fine Fleur
De REO Veiling en Knack Volley Roeselare slaan voor het 4de jaar op rij de handen in elkaar om de naambekendheid en visibiliteit van Fine Fleur te versterken bij de consument. Via de samenwerking wordt ons kwaliteitsmerk gedurende het ganse competitieseizoen door de volleybalspelers letterlijk uitgedragen. Immers, het logo van Fine Fleur staat sinds de start van het nieuwe speelseizoen zichtbaar op de broekjes van de spelers. En dat ziet heel België! Want Knack Volley Roeselare is een topper die hoog scoort in onze nationale volleybalcompetitie (11 landstitels en 12 Belgische bekers). Dit mooi palmares vertaalt zich niet alleen in een goedgevulde prijzenkast, maar ook in bijna 2.400 Twitter-volgers en ruim 260.000 websitebezoekers per jaar. Bovendien ontvangen 9.000 fans digitaal de wekelijkse nieuwsbrief van Knack Volley. Deze cijfers onderstrepen het groot interactief bereik van onze Fine Fleur promotie.
Knack Volley is ook voor andere redenen een evidente partner voor de promotie van Fine Fleur. Ten eerste zijn verse groenten eten en sporten de alfa en de omega van gezond leven. Bovendien is er de spontane associatie van topsport met de topkwaliteit van de Fine Fleur producten. Deze link maakt de consument-volleyballiefhebber direct en snel door onder andere de kleurrijke LED-reclame voor Fine Fleur langs het volleybalterrein in Sporthal Schiervelde en een grote TV-gerichte floorsticker (nieuw) op het speelterrein.
Tot slot zorgt ook de media-aandacht voor Knack Volley Roeselare dat onze Fine Fleur promotie de consument bereikt. Mediabelangstelling, reclame en zichtbaarheid zijn marketingtermen die hand in hand gaan met sportprestaties. We duimen voor een goed seizoen voor Knack Volley Roeselare zodat Fine Fleur meer naambekendheid opbouwt bij de consument. De eerste prijs van het seizoen is alvast binnen met winst in de Supercup tegen rivaal Greenyard Maaseik.
Fine Fleur en Knack Volley Roeselare: een kampioenencombinatie!